March 24, 2016

Jacket: Here / Aqui; Tshirt: Marc Jacobs; Sunnies: Ray Ban

Sequined jackets are always a good idea, although it doesn't seem, they are a super versatile piece and can be the perfect accessory.
A few weeks ago I wore this jacket from Shein with a tshirt and a pair of jeans. A perfect look for the day-to-day but that can be easily adapted to an evening event. Just put on some black pants, a white tee, high heeled shoes and you're ready to go.
This weekend don't forget to try on the new Diva jeans and who knows if you're the lucky winner that's comming to New York with me! You just have to take a creative photo inside the store with the DIVA jeans on, share the photo on Facebook and tell me "Why do you feel like a Diva with these pants''.
Don't forget to include the hashtags: #DivabySalsa, # (nameofthestore) #Stylebythree and Tag @Salsa and @Stylebythree;
I'm waiting for your photos! Lots of kisses and happy Easter!

Casacos de lantejoulas são sempre uma boa opção, apesar de não parecerem, são super versáteis e podem ser o complemento perfeito para um look descontraído ou para um look mais arranjado para jantar ou sair à noite.
Há umas semanas atrás usei este casaco da Shein com uma tshirt e um par de jeans. Um look perfeito para o dia-a-dia mas que é facilmente adaptável para um evento à noite se puser umas calças pretas, uma tshirt branca e uns sapatos de tacão. 
Preparadas para o fim-de-semana de três dias?
Aproveitem para passar numa loja Salsa e experimentar as nova Diva e quem sabe se não ganham o passatempo de vir comigo a Nova York! Estou a sortear uma viagem para duas pessoas com tudo pago! Só têm que tirar uma fotografia  criativa dentro da loja com os jeans DIVA da SALSA, partilhar a fotografia no Facebook e contarem-me “Porque é que te sentes uma Diva com estas calças.
Não se esqueçam de  incluír no post os hashtags: #DivabySalsa,  #(nomedaloja) #Stylebythree e taggar a @Salsa e o @Stylebythree ;
Fico à espera das vossas fotografias! Muitos beijinhos e boa Páscoa!
 photo facebook_zpsa91b82e7.png  photo bloglovin_zpsad8f42f0.png  photo instagram_zps5ef4bb7c.png

1 comment :